Influencer marketing to stosunkowo nowa strategia marketingowa, która zyskuje na popularności. Została przyjęta przez wiele firm, ale nie wszystkie wiedzą, czym tak naprawdę jest i jak ją właściwie stosować.
Influencer marketing to akt współpracy z osobistościami mediów społecznościowych w celu promowania swojego produktu. Są to często ludzie, którzy mają bardzo dużą popularność na swoich stronach w mediach społecznościowych, jak gwiazdy YouTube i social media, lub są to osoby, które już mają ugruntowaną pozycję w swojej branży.
To, co robisz, to płacenie im za mówienie o swojej marce na swoich stronach w mediach społecznościowych, promowanie swojego produktu w nadziei, że Twoi potencjalni klienci zainteresują się tym, co ten influencer mówi o Tobie i pójdą za ich przykładem. Mogą również wysłać swoich zwolenników do odwiedzenia Twojej strony internetowej lub kupienia bezpośrednio od Ciebie za pomocą specjalnych linków zwanych linkami afiliacyjnymi.
W zamian za promowanie Twojego produktu, influencer będzie zazwyczaj oczekiwał zapłaty w jakiejś formie za swój czas, jak również być może jakieś darmowe produkty dla nich do przeglądu lub zachować dla siebie. Ta zapłata może się bardzo różnić w zależności od osoby i tego, ile pracy włożyła w to. Najlepsze jest to, że nie trzeba nawet sprzedawać fizycznego produktu, jedyną rzeczą, której potrzebujesz jest nazwa i logo. Wejdź również na stronę http://becomedia.pl/.
Sprawdź
-
Jak wybrać idealny rotomat do swojego zegarka: Poradnik dla początkujących
-
Jak bezpiecznie transportować używane maszyny produkcyjne?
-
Opakowania cukiernicze a bezpieczeństwo żywności – Co warto wiedzieć?
-
Przegląd najnowszych technologii wspierających BHP
-
Jakiego typu szkolenia BHP są niezbędne w branży gastronomicznej?