źródło: pixabay.com/geralt

Jakie są najczęstsze błędy copywriterów?

Widzimy i poprawiamy wiele błędów, które klienci popełniają pisząc swoje własne teksty. W wielu przypadkach możemy pomóc im uniknąć popełniania tych błędów w przyszłości – ale czasami nawet nie zdają sobie sprawy, że je popełniają. Oto kilka najczęstszych błędów, które powodują wiele problemów:

 

  1. Brak call-to-action

 

Call-to-action to instrukcja dla ludzi, aby podjąć jakieś działanie. Może to być coś tak prostego jak powiedzenie „odwiedź nas na naszej stronie” lub „kup nasz produkt”. Cokolwiek to jest, twoje call-to-action powinno powiedzieć czytelnikom, co chcesz, aby zrobili dalej. Bez jednego, ryzykujesz, że twoi czytelnicy po prostu wędrują z twojej strony bez podejmowania jakichkolwiek działań – a w świecie biznesu oznacza to straconych potencjalnych klientów i sprzedaży.

 

  1. Nie jesteś wystarczająco konkretny

 

Ludzie kupią coś tylko wtedy, gdy przedstawi im się problem, który ich zdaniem rozwiązuje Twój produkt lub usługa. Musisz być konkretny, jaki jest ten problem i jak Twój produkt/usługa pomaga go rozwiązać. Nie mów, że sprzedajesz drukarki – mów, że sprzedajesz drukarki, które pomagają firmom zwiększyć produktywność poprzez wykorzystanie mniejszej liczby pracowników, aby wykonać więcej pracy w tym samym czasie.

 

  1. Używanie złej gramatyki lub interpunkcji

 

  1. Błędne cytowanie swojego klienta

 

  1. Nieprzestrzeganie instrukcji lub ich niejasność

 

  1. Popełnianie błędów w pisowni lub gramatyce

 

  1. Nie upewnianie się, że masz pozwolenie przed opublikowaniem czyichś treści

 

Po więcej wskazówek wejdź na stronę http://writtedly.pl/