Zalety diety śródziemnomorskiej

Wartościowa dieta odbija się pozytywnie na zdrowiu. Dieta śródziemnomorska to bardzo ciekawe rozwiązanie doskonale dopasowane też do polskiego klimatu ze względu na duże niedobory witaminowe u większości ludzi. Czym wyróżnia się dieta śródziemnomorska i dlaczego powinieneś przetestować taki jadłospis?

Dobre makarony to podstawa

Akurat dobre makarony stare miasto to jedna z ciekawszych pozycji w diecie naturalnej, śródziemnomorskiej ze względu na właściwy bilans węglowodanów oraz białek. Lekki makaron stanowi rozwiązanie żywieniowe właściwie na całe życie i umożliwia w pewnych warunkach przyśpieszenie metabolizmu, poprzez dopasowanie właściwych dodatków. Dobre makarony Stare Miasto to jedna z podstaw żywienia śródziemnomorskiego, w którym ogranicza się też mięso na rzecz bardziej roślinnych produktów, w tym warzyw, owoców. Pamiętaj, że dobre makarony stare miasto zawierają w sobie dużo błonnika i soli mineralnych, co wpływa pozytywnie na pracę jelit i przyśpiesza metabolizm. Dzięki zastosowaniu diety śródziemnomorskiej nie czujesz się taki ociężały, regulujesz długoterminowo gospodarkę hormonalną, obniżasz poziom złego cholesterolu LDL na rzecz pozytywnego HDL. Większą kaloryczność poza makaronami w takim jadłospisie zapewnia ciemne pieczywo i suszone owoce.

Czego powinieneś unikać, żeby nie przejmować się ociężałością?

W diecie śródziemnomorskiej unikasz przede wszystkim słodyczy i mięsa, ale możesz zafundować sobie od czasu do czasu lampkę dobrego wina na krążenie. Śródziemnomorski styl odżywiania mocno wpływa na zdrowie i energię do życia, co widać po niektórych krajach. Czy teraz udoskonalisz swój codzienny jadłospis?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *